5.0
gebaseerd op 51 reviews

Super lieve fijne enthousiaste pedicure. Ga met heerlijk schone verzorgend voetjes weer naar huis, en uiteraard met een mooie gel lak!

Carmen - bijna 5 jaar geleden

Super fijne behandeling bij Liesbeth gehad! Ze geeft goed advies en heerlijke voet/been massages ! Zeker een aanrader. ❤️

Nina - bijna 5 jaar geleden

Heel tevreden. Een heerlijke , vakkundige, relaxte behandeling.
Ik vind Liesbeth gezellig en sociaal!

Tine - bijna 5 jaar geleden

Heel fijn ontvangen en geholpen, bijzonder fijne en vakkundige vrouw. Ik wil vaste klant worden.

Groetjes, Mike Pomper

Mike - ongeveer 5 jaar geleden

Ik heb een goede behandeling gehad,
Kwam er voor de eerste keer, voor herhaling vatbaar.
Duidelijke uitleg over de behandeling en advies geven.
Er komt heel hygienisch gewerkt.
Goede sfeer.

Carla - ongeveer 5 jaar geleden

Supergoede en kundige verzorging en ook nog eens heel erg gezellig!

Sharon - ongeveer 5 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden. Mijn voeten en nagels zien er keurig uit nu. Ik heb gelijk weer een nieuwe afspraak gepland. Liesbeth is een zeer vriendelijke vrouw.

Marlien - meer dan 5 jaar geleden

Zeer vriendelijk geholpen en volledig pijnloos. Wordt uitgebreid de tijd voor je genomen.

Kim - meer dan 5 jaar geleden

Fijne behandeling,deskundige pedicure

Mariska - meer dan 5 jaar geleden

Het was weer een feestje, de behandeling was top en ook nog lekker gezellig gekletst 😃 dus wat wil je nog meer?

Gaby - meer dan 5 jaar geleden