5.0
gebaseerd op 51 reviews

Secuur werk, daarnaast veel empathie en altijd een heerlijk bakje koffie met iets lekkers erbij.
Erg tevreden :)

Lydia - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd dikke prima gezzelig praatje en de voetjes weer heerlijk verzorgd πŸ˜‰πŸ‘πŸ‘πŸ‘volgende afspraak staat weer πŸ‘ŒπŸ½

Tonny - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag weer een fijne behandeling gehad. Ondanks dat ik het vergeten was kon ik toch nog komen. Dankjewel lieve Liesbeth. πŸ’

Ranoe - meer dan 2 jaar geleden

Altijd heerlijk om je voeten weer goed verzorgd te hebben!
Liesbeth is professioneel en prettig mee te praten.

Margreet - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling en super gezellig ! 10 punten !

Sylvia - meer dan 2 jaar geleden

Liesbeth is een zeer goede, betrokken en vakkundig pedicure.

Wil - meer dan 2 jaar geleden

Liesbeth neemt de tijd voor je voet problemen ,en prettige sfeer .

Nellie - bijna 3 jaar geleden

Deskundig en heel prettig.

Margo - bijna 3 jaar geleden

Het was erg fijn en gezellig.
De behandeling en de kennis is super.
Goed advies gekregen

Joyce - ongeveer 3 jaar geleden

Kijk er altijd naar uit, vriendelijk, verstaat haar vak, neemt de tijd voor je, ik ga er met plezier heen.....

Madelon - ongeveer 3 jaar geleden