Secuur werk, daarnaast veel empathie en altijd een heerlijk bakje koffie met iets lekkers erbij.
Erg tevreden :)
Zoals altijd dikke prima gezzelig praatje en de voetjes weer heerlijk verzorgd ππππvolgende afspraak staat weer ππ½
Vandaag weer een fijne behandeling gehad. Ondanks dat ik het vergeten was kon ik toch nog komen. Dankjewel lieve Liesbeth. π
Altijd heerlijk om je voeten weer goed verzorgd te hebben!
Liesbeth is professioneel en prettig mee te praten.
Fijne behandeling en super gezellig ! 10 punten !
Liesbeth is een zeer goede, betrokken en vakkundig pedicure.
Liesbeth neemt de tijd voor je voet problemen ,en prettige sfeer .
Deskundig en heel prettig.
Het was erg fijn en gezellig.
De behandeling en de kennis is super.
Goed advies gekregen
Kijk er altijd naar uit, vriendelijk, verstaat haar vak, neemt de tijd voor je, ik ga er met plezier heen.....