5.0
gebaseerd op 51 reviews

Hele fijne afspraak gehad! Lieve vrouw, ik kom zeker terug.

Larissa - ongeveer 3 jaar geleden

Geen toevoegingen alles is prima.
Ben heel tevreden mee.

Nanny - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd fijn bij Liesbeth! ❤️ Meer dan alleen pedicure😘

Tamara - meer dan 3 jaar geleden

Zelf heb ik voeten die extra zorg nodig hebben ivm ingroeiende nagels.
Liesbeth werkt zeer zorgvuldig en nauwkeurig.
Daarnaast is zij erg prettig in de omgang.
Ben altijd blij wanneer ik weer geweest ben.

Groetjes, Lydia.

Lydia - meer dan 3 jaar geleden

Liesbeth doet haar werk met zorg, kennis en goede hygiëne. ik ben blij met Liesbeth als pedicure. Zonder behandeling zou ik veel last hebben van mijn voeten en niet goed kunnen wandelen, wat ik juist heel graag doe.

Wilma - meer dan 3 jaar geleden

Liesbeth is een spontane en aardige persoonlijkheid. Ze is een goede pedicure, werkt secuur en hygiënisch en heeft kennis van zaken. Ze rond de voetbehandeling altijd af met een scrub en crème. Ik ben blij met Liesbeth als pedicure

Wilma - ongeveer 4 jaar geleden

het was mijn eerste afspraak en ik voelde me meteen op mijn gemak, er werd goede informatie gegeven over hoe het beste de nagels te knippen, en er werd tijd voor je genomen, al met al een fijne afspraak

Madelon - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijk, zorgvuldig en met aandacht ❤️

Ingrid - meer dan 4 jaar geleden

Geeft je t gevoel dat ze alle tijd heeft
Persoonlijke aandacht , kopje thee erbij , net Dat kleine beetje meer :)

Frieda - meer dan 4 jaar geleden

Wat een gezellig uurtje was dit!
Ook het resultaat en de tips zijn top!

Joyce - bijna 5 jaar geleden